The Shave Factory Olejek do Brody Sandalwood 75ml
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
Olejek do Brody Sandalwood The Shave Factory, męski zapach drzewa sandałowego
Poznaj sekret doskonałej pielęgnacji zarostu z olejkiem do brody marki The Shave Factory! Zanurz się w aromacie drzewa sandałowego i poczuj, jak Twoja broda staje się miękka i przyjemna w dotyku. Dzięki unikalnej formule olejek do brody idealnie nawilża i zmiękcza zarost, sprawiając że codzienna pielęgnacja staje się przyjemnością. Wzbogacony mieszanką olejków arganowego, jojoba, słonecznikowego, oliwy z oliwek i oleju ze słodkich migdałów, ten kosmetyk odżywi i nawilży Twoją skórę jak żaden inny. Niezależnie od rodzaju skóry, ten olejek sprawi, że Twoja broda będzie wyglądać perfekcyjnie. Spraw sobie luksusową pielęgnację zarostu już dziś!
Drzewo sandałowe - jak opisać ten zapach?
Zastanawialiście się kiedyś, jak pachnie drzewo sandałowe? Przypuszczamy, że większość panów miała z nim kontakt, ale jego zapach nie zawsze kojarzy się intuicyjnie. Jeśli mielibyśmy odpowiedzieć szybko, powiedzielibyśmy, że drzewo sandałowe ma słodki, intensywny zapach drewna. Jest to bogaty, balsamiczny, a zarazem egzotyczny aromat. Jest świeży, przyjemny i często spotykany w męskich kosmetykach, a także w perfumach dla mężczyzn. Zapach drzewa sandałowego świetnie komponuje się z innymi nutami zapachowymi, często jest łączony przez producentów z bergamotką, szałwią czy goździkami.
Kluczowe cechy olejku do brody Sandalwood Shave Factory:
- Atrakcyjna, niska cena
- Bardzo męski, drzewny zapach
- Nawilża i zmiękcza zarost
- Idealny do codziennej pielęgnacji
- Butelka z pipetą, która ułatwia aplikację
- Produkt od marki Shave Factory
Sposób używania: Nanieś 4-6 kropli olejku do brody na dłoń i wmasuj w zarost oraz skórę twarzy.
Opinie o produkcie (0)


✂️ TERAZ wszystko do brody aż -14%, wpisz kod: DOBRODY14
🎁 Sprawdź naszą promocję na koszulki dla brodaczy. KUPUJ TANIEJ!💥
❕ UWAGA! Paczki InPost i Paczkomat24 wysyłamy też w soboty🕰
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.