Szampon do brody z olejem makowym BIOnly 200ml





Opis
Szampon do brody z olejem makowym BIOnly
Szampon do brody z olejem makowym od marki BIOnly roots jest połączeniem ekstraktów roślinnych, składników aktywnych oraz naturalnych substancji myjących, które w rezultacie pozwalają na dokładne oczyszczenie oraz pielęgnację skóry twarzy i brody. Zawarty w szamponie olej makowy oraz ekstrakt z rumianku działają łagodząco i odżywiająco. Gliceryna ma działanie nawilżające i regenerujące w wyniku naturalnego sposobu osłaniania skóry. Alantoina ułatwia odnowę podrażnionej skóry. Prowitamina B5 nadaje miękkośd i elastycznośd skórze twarzy. Hydrolizowane proteiny pszenicy wspomagają nawilżenie i ochronę zarostu. Wyjątkowa, pobudzająca zmysły kompozycja zapachowa to efekt połączenia naturalnych olejków eterycznych: cytryny, lawendy i rozmarynu.
Najważniejsze zalety szamponu makowego do brody:
- Szampon doskonały dla osób z wrażliwą skórą
- Bardzo delikatne, roślinne środki myjące
- Idealny produkt dla osób z suchą brodą i w złym stanie
- Jest to jeden z najlepszych szamponów w tej półce cenowej
- Wyprodukowany w Polsce przez markę Bionly
Sposób użycia: Małą ilość szamponu należy nanieść na wilgotną brodę, następnie wmasować do spienienia. Po umyciu brody produkt dokładnie spłukać.
Skład: Aqua, Cocamidopropyl Betaine*, Sodium Coco-Sulfate*, Coco Glucoside*, Caprylyl/Capryl Glucoside*, Glycerin*, Hydrolyzed Wheat Protein*, Chamomilla Recutita Flower Extract*, Panthenol, Allantoin, Papaver Rhoeas Seed Oil, Glyceryl Oleate, Citrus Limonum Peel Oil, Lavandula Angustifolia Oil, Rosmarinus Officinalis Oil, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sodium Chloride, Citric Acid*, Limonene, Linalool, Citral.
*certyfikowane składniki organiczne/ certified organic ingredients
Dane techniczne
Id produktów | 5389,5384,5379,5356,4542 |
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Opinie o produkcie






Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Przemysław
Szymon Szarowicz