uZbira.pl - Męskie natrualne kosmetyki
FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania klientów. Dla Twojej wygody, zebraliśmy je wszystkie w jednym miejscu. Wierzę, że ta sekcja będzie dla Ciebie pomocna. Życzę Tobie udanych zakupów.

 

W jaki sposób mogę opłacić swoje zamówienie kiedy nie przeszła płatność online?

Zdarza się, że podczas dokonywania płatności za zamówienie przy skorzystaniu z jednej z bramek płatniczych wyskakuje błąd. Zamówienie nie zostało opłacone, a środki nie zostały pobrane z konta bankowego. Nic jednak straconego. Zamówienie można opłacić korzystając z numeru konta naszego sklepi. Numer otrzymują Państwo także w wiadomości po złożeniu zamówienia. 

Brodaty Zbir
ul. Myśliwska 73d/4
80-283 Gdańsk

Konto bankowe: 32 1050 1025 1000 0091 1125 7334

Bank: ING Bank Śląski

Kod SWIFT: INGBPLPW

Tytuł: (należy podać numer zamówienia)

Czy mogę otrzymać fakturę "na termin"?

Niestety,‭ ‬nie prowadzimy sprzedaży towarów na fakturę terminową.

Jaki jest przybliżony termin oczekiwania na zamówienie‭?

Zdecydowaną większość zamówień realizujemy w ciągu 24h. Zamówienia weekendowe w 1-2 dni. Do klientów paczki docierają w większości przypadków już na drugi dzień od naszego wydania ich naszym kurierom. W przypadku Kurier48‭ (‬usługa Poczty Polskiej‭) ‭ ‬przewidywany termin doręczenia to‭ ‬2-3‭ ‬dni robocze, natomiast ORLEN Paczka do 3-5 dni roboczych.

Moje zamówienie ma status oczekujące i nie jest realizowane - dlaczego?

Zdarza się, że na naszym magazynie wystąpił błąd w stanach i jeden z zamówionych przez Ciebie kosmetyków nie jest dostępny. Jednak zawsze w takiej sytuacji staramy się poinformować o ewentualnych opóźnieniu i natychmiast czynimy starania by odebrać jak najszybciej brakujący towar i skompletować Twoje zamówienie. Średnio opóźnienia wynoszą 2-5 dni. 

Czy wysyłacie paczki poza granice Polski?

Tak, świadczymy usługi wysyłek paczek poza granice Polski. Wystarczy w tym celu podczas składania zamówienia wybrać kraj i pojawi się koszt wysyłki. Paczki zagraniczne wysyłamy kurierami GLS, UPS, DPD oraz sporadycznie Pocztą Polską.<

Czy wysyłacie paczki do Anglii?

Niestety, obecnie wstrzymaliśmy wysyłki paczek detalicznych do UK. Ma to związek z wyjściem tego kraju z UE i podniesieniem cen usług kurierskich oraz formalnościami celnymi. Nasi Klienci najczęściej zamawiają paczkę do Polski (do bliskich osób), a następnie osoby te przesyłają paczkę do UK jako paczka prezent.

Czy możliwy jest odbiór osobisty kosmetyków/zamówienia?

Tak, można odebrać osobiście każde zamówienie. Wystarczy wybrać opcję dostawy "odbiór osobisty" i odebrać swoje zamówione kosmetyki w Gdańsku, ul. Wały Jagiellońskie 8/23. Pod tym adresem funkcjonuje nasz sklep stacjonarny z kosmetykami męskimi i berberskimi.

Kurier dostarczył uszkodzą paczkę - co zrobić?

Wystarczy w obecności kuriera spisać protokół szkody (formularze posiada kurier) i poinformować nas o tym fakcie drogą mejlową. Resztą zajmiemy się my, bez Twojej szkody. ‬Tylko na podstawie  spisania protokołu jesteśmy w stanie dochodzić roszczeń od firm wysyłkowych.

Jak mogę sprawdzić gdzie znajduje się moja paczka od Zbira?

Po nadaniu paczki,‭ ‬na podany przez Klientów adres e-mail,‭ ‬wysyłamy link do śledzenia przesyłki.‭ ‬Pierwsze wpisy widoczne są już tego samego dnia, w którym wysyłamy paczkę. Jeśli nie odebrałeś wiadomości, sprawdź folder spam/inne.

Czy mogę spodziewać się telefonu ze strony kuriera przed doręczeniem paczki?

Niestety telefoniczny kontakt przed doręczeniem paczki nie należy do obowiązków kuriera.‭ ‬Natomiast, jeśli jednak kurier chciałby skontaktować się z adresatem,‭ to zawsze ‬na etykiecie umieszczamy podany przez Was numer telefonu.

Czy mogę liczyć na pomoc przy doborze kosmetyków?

Oczywiście, bardzo chętnie pomagamy i doradzamy naszym Klientom. Zajmuje się tym Brodaty Zbir, właściciel sklepu. W doradztwie wykorzystuje swoje wieloletnie doświadczenie. Jeśli jesteś zainteresowany naszą fachową pomocą wystarczy napisać wiadomość porady(@)uzbira.pl

Czy mogę zwrócić zamówiony towar lub jego część? 

Oczywiście produkt zamówiony przez internet można zwrócić w terminie do‭ ‬14‭ ‬dni od dnia otrzymania przesyłki.‭ My wydłużamy ten czas do 31 dni. ‬Zwracany produkt musi posiadać oryginalne opakowanie i zabezpieczenia.‭ ‬Nie może nosić śladów użytkowania.‭ ‬Produkt należy zwrócić na adres:

Brodaty Zbir - Sebastian Tomczak
ul. Wały Jagiellońskie 8/23
80-887 Gdańsk

Do paczki proszę koniecznie dołączyć dowód zakupu oraz oświadczenie,‭ ‬wraz z danymi,‭ ‬numerem konta do zwrotu należności za produkt. POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium