
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania klientów. Dla Twojej wygody, zebraliśmy je wszystkie w jednym miejscu. Wierzę, że ta sekcja będzie dla Ciebie pomocna. Życzę Tobie udanych zakupów.
W jaki sposób mogę opłacić swoje zamówienie kiedy nie przeszła płatność online?
Zdarza się, że podczas dokonywania płatności za zamówienie przy skorzystaniu z jednej z bramek płatniczych wyskakuje błąd. Zamówienie nie zostało opłacone, a środki nie zostały pobrane z konta bankowego. Nic jednak straconego. Zamówienie można opłacić korzystając z numeru konta naszego sklepi. Numer otrzymują Państwo także w wiadomości po złożeniu zamówienia.
Brodaty Zbir
ul. Myśliwska 73d/4
80-283 Gdańsk
Konto bankowe: 32 1050 1025 1000 0091 1125 7334
Bank: ING Bank Śląski
Kod SWIFT: INGBPLPW
Tytuł: (należy podać numer zamówienia)
Czy mogę otrzymać fakturę "na termin"?
Niestety, nie prowadzimy sprzedaży towarów na fakturę terminową.
Jaki jest przybliżony termin oczekiwania na zamówienie?
Zdecydowaną większość zamówień realizujemy w ciągu 24h. Zamówienia weekendowe w 1-2 dni. Do klientów paczki docierają w większości przypadków już na drugi dzień od naszego wydania ich naszym kurierom. W przypadku Kurier48 (usługa Poczty Polskiej) przewidywany termin doręczenia to 2-3 dni robocze, natomiast ORLEN Paczka do 3-5 dni roboczych.
Moje zamówienie ma status oczekujące i nie jest realizowane - dlaczego?
Zdarza się, że na naszym magazynie wystąpił błąd w stanach i jeden z zamówionych przez Ciebie kosmetyków nie jest dostępny. Jednak zawsze w takiej sytuacji staramy się poinformować o ewentualnych opóźnieniu i natychmiast czynimy starania by odebrać jak najszybciej brakujący towar i skompletować Twoje zamówienie. Średnio opóźnienia wynoszą 2-5 dni.
Czy wysyłacie paczki poza granice Polski?
Tak, świadczymy usługi wysyłek paczek poza granice Polski. Wystarczy w tym celu podczas składania zamówienia wybrać kraj i pojawi się koszt wysyłki. Paczki zagraniczne wysyłamy kurierami GLS, UPS, DPD oraz sporadycznie Pocztą Polską.<
Czy wysyłacie paczki do Anglii?
Niestety, obecnie wstrzymaliśmy wysyłki paczek detalicznych do UK. Ma to związek z wyjściem tego kraju z UE i podniesieniem cen usług kurierskich oraz formalnościami celnymi. Nasi Klienci najczęściej zamawiają paczkę do Polski (do bliskich osób), a następnie osoby te przesyłają paczkę do UK jako paczka prezent.
Czy możliwy jest odbiór osobisty kosmetyków/zamówienia?
Tak, można odebrać osobiście każde zamówienie. Wystarczy wybrać opcję dostawy "odbiór osobisty" i odebrać swoje zamówione kosmetyki w Gdańsku, ul. Wały Jagiellońskie 8/23. Pod tym adresem funkcjonuje nasz sklep stacjonarny z kosmetykami męskimi i berberskimi.
Kurier dostarczył uszkodzą paczkę - co zrobić?
Wystarczy w obecności kuriera spisać protokół szkody (formularze posiada kurier) i poinformować nas o tym fakcie drogą mejlową. Resztą zajmiemy się my, bez Twojej szkody. Tylko na podstawie spisania protokołu jesteśmy w stanie dochodzić roszczeń od firm wysyłkowych.
Jak mogę sprawdzić gdzie znajduje się moja paczka od Zbira?
Po nadaniu paczki, na podany przez Klientów adres e-mail, wysyłamy link do śledzenia przesyłki. Pierwsze wpisy widoczne są już tego samego dnia, w którym wysyłamy paczkę. Jeśli nie odebrałeś wiadomości, sprawdź folder spam/inne.
Czy mogę spodziewać się telefonu ze strony kuriera przed doręczeniem paczki?
Niestety telefoniczny kontakt przed doręczeniem paczki nie należy do obowiązków kuriera. Natomiast, jeśli jednak kurier chciałby skontaktować się z adresatem, to zawsze na etykiecie umieszczamy podany przez Was numer telefonu.
Czy mogę liczyć na pomoc przy doborze kosmetyków?
Oczywiście, bardzo chętnie pomagamy i doradzamy naszym Klientom. Zajmuje się tym Brodaty Zbir, właściciel sklepu. W doradztwie wykorzystuje swoje wieloletnie doświadczenie. Jeśli jesteś zainteresowany naszą fachową pomocą wystarczy napisać wiadomość porady(@)uzbira.pl
Czy mogę zwrócić zamówiony towar lub jego część?
Oczywiście produkt zamówiony przez internet można zwrócić w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. My wydłużamy ten czas do 31 dni. Zwracany produkt musi posiadać oryginalne opakowanie i zabezpieczenia. Nie może nosić śladów użytkowania. Produkt należy zwrócić na adres:
Brodaty Zbir - Sebastian Tomczak
ul. Wały Jagiellońskie 8/23
80-887 Gdańsk
Do paczki proszę koniecznie dołączyć dowód zakupu oraz oświadczenie, wraz z danymi, numerem konta do zwrotu należności za produkt. POBIERZ FORMULARZ ZWROTU