FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania klientów. Dla Twojej wygody, zebraliśmy je wszystkie w jednym miejscu. Wierzę, że ta sekcja będzie dla Ciebie pomocna. Życzę Tobie udanych zakupów.

 

W jaki sposób mogę opłacić swoje zamówienie kiedy nie przeszła płatność online?

Zdarza się, że podczas dokonywania płatności za zamówienie przy skorzystaniu z jednej z bramek płatniczych wyskakuje błąd. Zamówienie nie zostało opłacone, a środki nie zostały pobrane z konta bankowego. Nic jednak straconego. Zamówienie można opłacić korzystając z numeru konta naszego sklepi. Numer otrzymują Państwo także w wiadomości po złożeniu zamówienia. 

Brodaty Zbir
ul. Myśliwska 73d/4
80-283 Gdańsk

Konto bankowe: 32 1050 1025 1000 0091 1125 7334

Bank: ING Bank Śląski

Kod SWIFT: INGBPLPW

Tytuł: (należy podać numer zamówienia)

Czy mogę otrzymać fakturę "na termin"?

Niestety,‭ ‬nie prowadzimy sprzedaży towarów na fakturę terminową.

Jaki jest przybliżony termin oczekiwania na zamówienie‭?

Zdecydowaną większość zamówień realizujemy w ciągu 24h. Zamówienia weekendowe w 1-2 dni. Do klientów paczki docierają w większości przypadków już na drugi dzień od naszego wydania ich naszym kurierom. W przypadku Kurier48‭ (‬usługa Poczty Polskiej‭) ‭ ‬przewidywany termin doręczenia to‭ ‬2-3‭ ‬dni robocze, natomiast ORLEN Paczka do 3-5 dni roboczych.

Moje zamówienie ma status oczekujące i nie jest realizowane - dlaczego?

Zdarza się, że na naszym magazynie wystąpił błąd w stanach i jeden z zamówionych przez Ciebie kosmetyków nie jest dostępny. Jednak zawsze w takiej sytuacji staramy się poinformować o ewentualnych opóźnieniu i natychmiast czynimy starania by odebrać jak najszybciej brakujący towar i skompletować Twoje zamówienie. Średnio opóźnienia wynoszą 2-5 dni. 

Czy wysyłacie paczki poza granice Polski?

Tak, świadczymy usługi wysyłek paczek poza granice Polski. Wystarczy w tym celu podczas składania zamówienia wybrać kraj i pojawi się koszt wysyłki. Paczki zagraniczne wysyłamy kurierami GLS, UPS, DPD oraz sporadycznie Pocztą Polską.

Czy wysyłacie paczki do Anglii?

Niestety, obecnie wstrzymaliśmy wysyłki paczek detalicznych do UK. Ma to związek z wyjściem tego kraju z UE i podniesieniem cen usług kurierskich oraz formalnościami celnymi. Nasi Klienci najczęściej zamawiają paczkę do Polski (do bliskich osób), a następnie osoby te przesyłają paczkę do UK jako paczka prezent.

Czy możliwy jest odbiór osobisty kosmetyków/zamówienia?

Tak, można odebrać osobiście każde zamówienie. Wystarczy wybrać opcję dostawy "odbiór osobisty" i odebrać swoje zamówione kosmetyki w Gdańsku, ul. Wały Jagiellońskie 8/23. Pod tym adresem funkcjonuje nasz sklep stacjonarny z kosmetykami męskimi i berberskimi.

Kurier dostarczył uszkodzą paczkę - co zrobić?

Wystarczy w obecności kuriera spisać protokół szkody (formularze posiada kurier) i poinformować nas o tym fakcie drogą mejlową. Resztą zajmiemy się my, bez Twojej szkody. ‬Tylko na podstawie  spisania protokołu jesteśmy w stanie dochodzić roszczeń od firm wysyłkowych.

Jak mogę sprawdzić gdzie znajduje się moja paczka od Zbira?

Po nadaniu paczki,‭ ‬na podany przez Klientów adres e-mail,‭ ‬wysyłamy link do śledzenia przesyłki.‭ ‬Pierwsze wpisy widoczne są już tego samego dnia, w którym wysyłamy paczkę. Jeśli nie odebrałeś wiadomości, sprawdź folder spam/inne.

Czy mogę spodziewać się telefonu ze strony kuriera przed doręczeniem paczki?

Niestety telefoniczny kontakt przed doręczeniem paczki nie należy do obowiązków kuriera.‭ ‬Natomiast, jeśli jednak kurier chciałby skontaktować się z adresatem,‭ to zawsze ‬na etykiecie umieszczamy podany przez Was numer telefonu.

Czy mogę liczyć na pomoc przy doborze kosmetyków?

Oczywiście, bardzo chętnie pomagamy i doradzamy naszym Klientom. Zajmuje się tym Brodaty Zbir, właściciel sklepu. W doradztwie wykorzystuje swoje wieloletnie doświadczenie. Jeśli jesteś zainteresowany naszą fachową pomocą wystarczy napisać wiadomość porady(@)uzbira.pl

Czy mogę zwrócić zamówiony towar lub jego część? 

Oczywiście produkt zamówiony przez internet można zwrócić w terminie do‭ ‬14‭ ‬dni od dnia otrzymania przesyłki.‭ My wydłużamy ten czas do 31 dni. ‬Zwracany produkt musi posiadać oryginalne opakowanie i zabezpieczenia.‭ ‬Nie może nosić śladów użytkowania.‭ ‬Produkt należy zwrócić na adres:

Brodaty Zbir - Sebastian Tomczak
ul. Wały Jagiellońskie 8/23
80-887 Gdańsk

Do paczki proszę koniecznie dołączyć dowód zakupu oraz oświadczenie,‭ ‬wraz z danymi,‭ ‬numerem konta do zwrotu należności za produkt. POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zadzwoń: 789 219 417
Napisz: porady@uzbira.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl