The Shave Factory Olejek do Brody Sandalwood 30ml
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
0
Opis
Olejek do Brody Sandalwood od The Shave Factory, zapach drzewa sandałowego
Olejek do pielęgnacji brody od marki The Shave Factory o cudownym zapachu drzewa sandałowego. Kosmetyk idealnie nawilża i zmiękcza zarost. Doskonale nadaje się do codziennej pielęgnacji zarostu i brody. Do stosowania zarówno przez amatorów męskiej pielęgnacji jak i także fryzjerów oraz Barberów. Olejek zawiera mieszankę olejków arganowego, olejku jojoba, oleju słonecznikowego, oliwy z oliwek i oleju ze słodkich migdałów, która działa odżywczo i pielęgnująco na skórę. Olejek ten jest odpowiedni dla każdego rodzaju skóry.
Drzewo sandałowe- jaki to zapach?
Zastanawiałeś się kiedykolwiek nad tym, jak pachnie drzewo sandałowe? Zakładamy, że większość panów miała z nim styczność, to jednak zapach ten nie zawsze kojarzy się intuicyjnie. Jeśli mielibyśmy udzielić szybkiej odpowiedzi, to napisalibyśmy, że drzewo sandałowe zapachem przypomina słodkie, intensywne drewno. Drzewo sandałowe jest bogatym, balsamicznym, ale także mocno egzotycznym zapachem. Aromat jest świeży, przyjemny i bardzo często używany jest w męskich kosmetykach, choć nie tylko - także w perfumach męskich. Zapach drzewa sandałowego doskonale łączy się również z innymi nutami zapachowymi. Najczęściej przez producentów łączony jest z bergamotką, szałwią czy goździkami.
Kluczowe cechy olejku do brody Sandalwood Shave Factory:
- Atrakcyjna, niska cena
- Bardzo męski, drzewny zapach
- Nawilża i zmiękcza zarost
- Idealny do codziennej pielęgnacji
- Butelka z pipetą, która ułatwia aplikację
- Produkt od marki Shave Factory
Sposób używania: Nanieś 4-6 kropli olejku do brody na dłoń i wmasuj w zarost oraz skórę twarzy.
Opinie o produkcie (0)
Waluty
Zaloguj się
🍁 Jesienna promocja -15% na wszystko - wpisz kod: JESIEN2025
💄 Tylko teraz kupuj kosmetyki Ziaja taniej aż 23% - wpisz kod: ZIAJA
👀 Brodate koszulki kupisz aż -23% TANIEJ! Wpisz kod: KOSZULKA23
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.