Selective One Care Therapy Densi Fill Volume Szampon zwiększający objętość włosów 250ml
Cena regularna:
48,99 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Szampon zwiększający objętość włosów One Care Therapy Densi Fill Volume od Selective
UWAGA: Krótki termin ważności, do końca lutego 2025 r.
Poznaj moc szamponu do włosów Selective On Care Densi-Fil od marki Selective
Szampon do włosowe Selective On Care Densi-Fil posiada wyjątkowy skład, który zadba o dodanie objętości Twoim włosom. W składzie znajdują się starannie dobrane składniki, które działają w synergii, aby ostatecznie dostarczyć najlepsze rezultaty i działanie. Najważniejszymi składnikami aktywnymi w kosmetyku są Densiflux i Volumeflux, które odpowiadają za wzmocnienie i zagęszczenie włosów. Densiflux działa na włókna włosów, przywracając im gęstość i elastyczność, podczas gdy Volumeflux dodaje im objętości, sprawiając, że stają się pełniejsze i bujniejsze.
Jakie są zalety stosowania Selective On Care Densi-Fill szamponu dodającego objętości włosom?
- Produkt skutecznie odbudowuje i wzmacnia włosy
- Dodaje włosom wyraźnej i także zagęszcza je
- Już podczas pierwszego zastosowania nadaje włosom miękkość i zdrowy wygląd
- Podczas regularnego używania włosy stają się pełne, gęste i łatwo się rozczesują
- Posiada lekką formułę, która nie obciąża włosów
- Szampon wyprodukowany przez markę Selective Professional
Sposób użycia: Zwilż włosy obficie wodą. Nanieś niewielką ilość szamponu do włosów na dłonie i starannie oraz bardzo delikatnie masuj szampon w skórę głowy i rozprowadź go po całej długości włosów. Kontynuuj masaż przez kilka minut, aby produkt dokładnie wniknął w włosy. Dokładnie spłucz włosy obficie ciepłą wodą. W razie potrzeby powtórz czynności.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
✂️ TNIEMY ceny na nowy rok o -15%. Wpisz w zamówieniu kod: "2025"
🎁 Sprawdź nasze ceny na olejki do brody PRORASO! 💥
❕ UWAGA! Pakujemy na bieżąco, wysyłka błyskawiczna! 🕰
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.