Puder do stylizacji włosów Nishman 20g
Opis
Puder do układania włosów Nishman
Nishman Powder Styling puder do włosów od tureckiej marki Nishman, to całkowicie nowy produkt, który kierowany jest do mężczyzn, którzy lubią układać włosy. Przeznaczony jest do każdego rodzaju włosów. Unosi włosy już u nasady i zapewnia spektakularne, wielogodzinne rezultaty.
To bardzo lekki produkt, który układa włosy bez sklejania ich i przetłuszczania. Praktycznie nie pozostawia po sobie śladu, powodując, że już po użyciu włosy dalej wyglądają niezwykle naturalnie. Kosmetyk pozostaje plastyczny przez wiele godzin i jest łatwy do wyczesania.
Posiada konsystencję proszku, przez co nie ma problemu z jego aplikacją. Puder jest świetną alternatywą dla wosków, past i wszelakich żeli do włosów. Przyjemny zapach gwarantuje długotrwałe uczucie świeżości. Kompleks anti frizz zapobiega puszeniu się włosów nawet w przypadku wysokiej wilgotności powietrza a ochronne filtry UV neutralizują szkodliwe promieniowanie słoneczne.
Podstawowe zalety Nishman Powder Styling puder do stylizacji włosów:
- Dobrze utrwala stylizację
- Nie skleja włosów ani ich nie przetłuszcza
- Posiada średni chwyt
- Nadaje włosom naturalnego wyglądu
- Zawiera kompleks anti frizz - przeciw puszeniu się włosów
- Bardzo łatwy do wyczesania
- :Produkt przeznaczony do każdego rodzaju włosów
Sposób użycia: Wstrząśnij opakowanie przed każdym użyciem pudru do włosów. Niewielką ilość wysyp na dłonie i posyp następnie na suche włosy, na całej ich powierzchni.
Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Magnesium Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidoporpyl Betaine, Parfum, Glycol Distearate, Hydrolyzed Keratin, Tetrasodium EDTA, Cocamide MEA, Citric Adic, DMDM Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone.
PRODUCENT:
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
✅ Z okazji Dnia Brody -15% na wszystkie kosmetyki do brody. Wpisz kod: DOBRODY15 👊🏻
🕰 Do godziny 15:00 wysyłamy w ten sam dzień - także w soboty
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.