Pomada do włosów POMADE Percy Nobleman 100ml
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
Pomada do włosów wodna Percy Nobleman
Pomada do włosów jest angielskim produktem od marki Percy Nobleman. Posiada średni chwyt i bazuje na wodzie, przez co jest łatwo zmywalna. Pozostawia naturalny połysk. Ta współczesna wersja klasycznej brylantyny jest bardzo wydajna i utrzymuje każdą fryzurę i nadaną im stylizację w porządku i ładzie przez cały dzień. Kosmetyk nie posiada w sobie szkodliwych parabenów i innych składników chemicznych. Warto podkreślić także miły zapach wanilii oraz klonu, jaki będziemy wyczuwać po nałożeniu pomady na włosy.
Szukasz idealnej fryzury dla siebie?
➡️ Zajrzyj koniecznie do naszego artykułu Modne fryzury męskie na 2022 rok
Dla kogo będzie idealna pomada do włosów POMADE od marki Percy Nobleman?
Pomada ta będzie doskonałym kosmetykiem do stylizacji włosów, dla wszystkich mężczyzn lubiących fryzury męskie mocne i ostre slick typu back'i czy klasyczne pomp'y.
Jaki zapach ma ta pomada?
Zapach pomady Percy Nobleman jest delikatny ale bardzo przyjemny. Wyczuwalne są nuty słodkiej wanilii oraz aromat klonu.
Najważniejsze cechy pomady Pomade od Percy Nobleman:
- Produkt gwarantuje średni chwyt i naturalny i lekki połysk;
- Pomada wyprodukowana na bazie wody, jest bardzo łatwa do zmycia nawet zwykłym szamponem;
- Jest wolna od szkodliwych substancji, dlatego nadaje się do częstego używania;
- Ma ładny, charakterystyczny, przyjemny i zarazem lekki zapach;
- Jest bardzo łatwa w użyciu;
- Nie była testowana na zwierzętach;
- Produkt od marki Percy Nobleman
Sposób używania: Używać najlepiej na suche włosy. Małą ilość produktu rozetrzeć w dłoniach i nałożyć na fryzurę. Następnie rozczesać grzebieniem stylizując włosy.
Skład: Aqua, Catereth 25, Peg 40 Hydrogenated Castor Oil, Monopropylene Glycol, Phenoxyethanol. Peg 7 Gryceryl Cocoate, Parfum, Polyvinylpyrrolidone, Coumarin, Limonene, Linalcool, CI 19040, CI 17200.
Dane techniczne
Id produktów | 5071, 2558, 4942, 5109, 3036 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.