Groomen Olejek do brody Wind 50 ml
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Nawilżający Olejek do brody Wind Groomen - nowy zapach
Olejek do brody Wind od marki Groomen, który posiada już całkowicie nowy, odświeżony zapach. Producent w 2024 roku zdecydował się na wprowadzenie zmian w tej linii swoich produktów. Olejek doskonale nawilża brodę oraz pielęgnuje przy tym skórę pod zarostem. skórę pod nią, W produkcji tego kosmetyku użyto naturalneych składników, które odpowiadają za nawilżenie oraz pielęgnację. Kosmetyk nie pozostawia na brodzie uczucia tłustości, gdyż doskonale się wchłania. Dodatkowo przyjemnie świeży aromat wiatru pozostanie z Tobą przez wiele długich godzin.
Jaki zapach ma nowy olejek do brody Wind?
Z początkiem roku 2024 marka Groomen postanowiła mocno zmienić linię kosmetyków z serii Wind. Olejek do brody jak i pozostałe produkty z tej linii mają całkowicie nową kompozycję zapachową opartą na anyżu, żywicy oraz aromacie suszonych owoców.
Najważniejsze informacje o Beard Oil Wind Groomen:
- Olejek do pielęgnacji brody Wind nadaje się do codziennej pielęgnacji
- Posiada naturalny skład, nie tłuści brody
- Ma silne właściwości nawilżające oraz idealnie odżywia brodę
- Posiada nowy, zmieniony zapach!
- Pojemność butelki to az 50 ml
- Pompka ułatwia aplikację produktu
- Producentem jest marka Groomen
Sposób używania: Kilka kropel olejku do brody Wind rozprowadź w dłoniach, a następnie wetrzyj w brodę. Dla równomiernego efektu nałożony olejek możesz również starannie rozprowadzić za pomocą kartacza do brody.
Skład: Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Vitis Vinifera Seed Oil , Simmondsia Chinensis Seed Oil, Parfum, Tocopheryl Acetate, Benzyl Alcohol, Eugenol, Cinnamal, Coumarin, Geraniol, Linalool. Benzyl Benzoate, Limonene, Rose Ketones, Anethole, Camphor, Beta-Caryophyllene, Linalyl Acetate, Santalol, Tetramethyl acetyloctahydronaphthalenes, Vanillin, Cinnamomum Cassia Leaf Oil, Citrus Aurantium Peel Oil, Juniperus Virginiana Oil, Lavandula Oil/Extract, Geranyl Acetate, Pinene.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.