Perfumy męskie MAHARAJAH Eau De Parfum Captain Fawcett 50ml
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Perfumy męskie MAHARAJAH Eau De Parfum Captain Fawcett
Perfumy męskie Maharajh z Wysp Brytyjskich od marki Captain Fawcett. Uzupełniają bogatą serię zapachową kosmetyków powstałą we współpracy z The Jodhpur Company - Maharajah. Zapach jest zmysłowy i kuszący. Elegancki i oryginalny flakon zapakowany został też w ozdobne opakowanie, fabrycznie zafoliowane.
Jaki zapach mają perfumy Maharajah?
Perfumy mają oryginalny zapach. Nuty zapachowe wody perfumowanej Maharajah skupiają się wokół róży, bogactwa przypraw, piżma oraz uwodzicielskiego cedru i skóry. Górne nuty przemycają za to aromaty cytrusowe. Perfumy Maharajah to świetny produkt, który został stworzony przede wszystkim dla Twojej przyjemności i rozkoszy.
- Nuta głowy: cytrusy, pieprz, róża
- Nuta serca: skóra, drzewo cedrowe
- Nuta bazy: kadzidło, piżmo
Kluczowe informacje o perfumach Captain Fawcett Maharajah:
- Zapach charakterystyczny dla linii zapachowej Maharajah od marki Captain fawcett
- Jest to woda perfumowana Eau De Parfum
- Elegancki flakon zapakowany w ozdobny kartonik
- Zapach jest wynikiem współpracy Captain Fawcett oraz The Jodhpur Company
- W serii Maharajah znajduje się także olejek i balsam do brody oraz wosk do wąsów
- Pojemność: 50 ml
- Producentem jest Captain Fawcett
Sposób używania: Niewielką ilość produktu rozpyl na skórę w wybranym przez siebie miejscu i delektuj się przyjemnym zapachem.
Skład: Alcohl denat, Parfum, alpha-iso-Methyl ionoe, Citronellol. Limonene, Hexyl cinnamal, Coumarin, Benzyl benzoate, BHT, Geraniol, Linalool & Citral.
Dane techniczne
Id produktów | 5446,5441,5438,5433,5379 |
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
⚡️ STARTUJEMY! Na BLACK FRIDAY -22% z kodem BLACK22 ⚡️
📣 PROMO na koszulki! Z kodem ZLOT2024 kupisz je 35% TANIEJ!
🕰 Do godziny 15:00 wysyłamy w ten sam dzień - także w soboty
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.