Antystresowe serum nawilżające ANTI-STRESS HYDRATING SERUM Bullfrog 50ml





Opis
Serum nawilżające do twarzy od Bullfrog
Bullfrog Anti-Stress Hydrating Serum jest idealne dla osób zapracowanych, przemęczonych, których skóra twarzy nie jest w najlepszej kondycji. Serum ma właściwości silnie nawilżające. Posiada lekką oleistą konsystencję, która bardzo szybko się wchłania. Produkt gwarantuje długotrwały i zrelaksowany wygląd skóry twarzy. W składzie znajduje się mieszanka kwasów hialuronowych, które tworzą przyjemne uczucie komfortu. Serum antystresowe gwarantuje efekt bomby wodnej, natychmiastowo nawilżając i kojąc skórę twarzy.

Aktywne składniki serum:
- Opuncja - głęboko odżywia i silnie nawilża oraz koi skórę
- Kwasy hialuronowe - odpowiada w serum za długotrwałe nawilżanie
- Ekstrakt z konopi - nadaje skórze wypoczętego wyglądu. Składnik ten jest bogaty w witaminy i sole mineralne
Zalety Anti-Stress Hydrating Serum Bullfrog:
- Ma silne właściwości nawilżające skórę
- Delikatna i lekka konsystencja w postaci olejku
- Po kilku aplikacjach twarz jest znacznie rozświetlona i wygląda na zrelaksowaną
- Przeznaczone nawet do najbardziej zmęczonej cery
- Posiada antystresowy, botaniczny zapach
- Wygodna aplikacja dzięki pompce
- Wyprodukowane przez Bullfrog
Sposób używania: Małą ilość serum nanieś na wcześniej umytą twarz. Wmasuj dokładnie i pozostaw do całkowitego wchłonięcia.
Skład: AQUA (WATER), GLYCERIN, BUTYLENE GLYCOL, METHYL GLUCETH-20, PENTYLENE GLYCOL, DIMETHICONE, PPG-26-BUTETH-26, SODIUM ACRYLATES CROSSPOLYMER-2, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, OPUNTIA FICUS-INDICA STEM EXTRACT, SODIUM HYALURONATE, PARFUM (FRAGRANCE), SODIUM HYALURONATE CROSSPOLYMER, XANTHAN GUM, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, CARBOMER, AMODIMETHICONE, CANNABIS SATIVA SEED EXTRACT, HYALURONIC ACID, CITRIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, DISODIUM EDTA, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, COUMARIN, CARAMEL, CI 42090 (BLUE 1).
PRODUCENT:


Opinie o produkcie






Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.