Shear Revival Świeca sojowa Candle 226g
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Świeca sojowa Candle od Shear Revival
Marka Shear Revival zapragnęła posiadać w ofercie świecę zapachową, która idealnie wpisze się w wystrój każdego domu, powodując, że zapanuje w nim piękny, mocno męski zapach. Zapalając świecę pamiętaj, żeby nigdy nie pozostawiać jej samej, bez nadzoru. Dodatkowo słoik w trakcie palenia nagrzewa się, dlatego nie dotykaj go bez uprzedniego ostudzenia!
Jaki zapach ma świeca sojowa Shear Revival?
Zapach świecy to Zorza Polarna, czyli mocno wyczuwalne w niej jest połączenie mchów: cytrusowego, szałwiowego, oraz dębowego.
Jak palić świecę sojową?
- Paląc świecę sojową za każdym razem należy zaczekać do rozpuszczenia całej powierzchni wosku. Jest to piekielnie ważne podczas pierwszego palenia, gdyż przy każdym następnym paleniu wosk rozpuści się do tego miejsca, do którego rozpuściliśmy go poprzednim razem. Dzięki temu zabiegowi unikniemy tunelowania świecy, które powoduje jej gaśnięcie i uniemożliwia wykorzystanie całego wosku.
- Świece sojową powinno się palić jednorazowo nie dłużej niż 4h. W ten sposób na dłużej zachowasz jej zapach. Nadmierne jej ogrzanie spowoduje znacznie szybsze wyparowanie olejków w niej zawartych.
- Przed zapaleniem świecy należy skrócić bawełniany knot na długość ok. 0,5cm. Ten zabieg sprawi, że świeca będzie paliła się ładnym, stałym, niemigoczącym płomieniem, a sam knot nie będzie się kruszył.
- Równie ważne jest przechowywanie świecy, kiedy jej nie palimy. Powinna ona stać w miejscu gdzie mamy temperaturę pokojową, z dala od bezpośredniego światła słonecznego. Wysoka temperatura może spowodować odkształcanie i odbarwianie się wosku.
Dane techniczne
Id produktów | 2622,846,2842,5013,5368 |
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
🎄 KUPUJ prezenty TANIEJ! U nas -20% na wszystko z kodem: SWIETA24 💥
❕ Z powodu ogromnej ilości zamówień, mogą występować 1-2 dniowe opóźnienia w wysyłce 🕰
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.