Blue Tattoo Masło do tatuażu Tattoo Masło 100ml
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Masło do tatuażu Tattoo MasłoBlue Tattoo
Masło do tatuażu marki Blue Tattoo to znakomity produkt do pielęgnacji nowego tatuażu oraz już zagojonego. Posiada piękny, ananasowy zapach. Masło jest produktem wegańskim i posiada aż 97% naturalnych ich składników. Z najważniejszych składników, z których zbudowana jest formuła tego kosmetyku, należy wymienić m.in.: olej słonecznikowy, witamina E, masło shea, olej candelilla, witamina C, olej ze słodkich migdałów, lecytyna, olej kokosowy, masło kakaowe oraz olej z orzechów makadamia.
Jak działa masło do tatuażu Blue Tattoo?
Masło do tatuażu doskonale pielęgnuje i odżywia tatuaż. Dodatkowo ma właściwości nawilżające i mocno natłuszczające skórę. Atutem tego kosmetyku jest fakt, że bardzo łatwo się rozsmarowuje i błyskawicznie wchłania. Należy je stosować od 8 dnia po ostatniej sesji oraz w codziennej pielęgnacji już wygojonego tatuażu.
Kluczowe cechy masła do pielęgnacji tatuażu marki Blue Tattoo?
- Masło na bazie 97% naturalnych składników
- Szybko się wchłania i nie natłuszcza mocno
- Produkt ma piękny, ananasowy zapach
- Doskonale nadaje się do codziennej pielęgnacji
- Do stosowania od 8 dnia po wykonanej sesji tatuażu
- Produkt wegański z Polski
Sposób używania: Niewielką ilość masła nanieść na skórę, następnie wmasować do wchłonięcia.
Składniki: Butyrospermum Parkii Butter, Helianthus Annuus Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Cocos Nucifera Oil, Theobroma Cacao Seed Butter, Euphorbia Cerifera Cera, Parfum, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Glyceryl Oleate, Ascorbyl Palmitate, Citric Acid, Glyceryl Stearate, Olus Oil, Lecithin, Tocopherol.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
🎄 KUPUJ prezenty TANIEJ! U nas -20% na wszystko z kodem: SWIETA24 💥
🕰 Do godziny 15:00 wysyłamy w ten sam dzień - także w soboty
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.