Cyrulicy Wegańska szczotka do wąsów travel size
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Wegańska mini szczotka do wąsów travel size od Cyrulicy
Wegańska szczotka do wąsów od marki Cyrulicy z południa Polski pozwala w innowacyjny sposób podejść do pielęgnacji wąsów. Ten mały, acz niezbędny gadżet tradycję z postępowością. Ta znana i szanowana polska marka nie tylko zdobyła serca miłośników brody, ale zaczęła troszczyć się także o wąsy. Tak trafiła do oferty ta unikalna szczoteczka stworzona z myślą o etycznych wartościach.
Inspiracją w produkcji wegańskiej szczotki do wąsów była natura i ochrona środowiska. Producent w produkcji wykorzystał wyłącznie syntetyczne włosie, co sprawiło, że jest ona całkowicie wolna od składników pochodzenia zwierzęcego. Cyrulicy Wegańska Szczotka do Wąsów łączy w sobie nie tylko etyczne podejście, ale również polski sentyment i rzemieślniczą precyzję.
Charakteryzuje się miękkością włosia, które pozwala delikatnie ujarzmiać nawet najbardziej wymagające wąsy. Szczotka dodatkowo stymuluje skórę pod nimi. Na plus także ergonomiczny uchwyt, który jest gwarancją komfortowego użytkowania, sprawiając, że codzienna pielęgnacja wąsów staje się przyjemnością.
Cyrulicy Wegańska Szczotka do Wąsów poza tym, że jest niezbędnym akcesorium każdego szanującego się wąsatego faceta, to również pozwala w etyczny sposób podejść do urody.
Najważniejsze informacje o szczotce do wąsów wegańskiej Cyrulicy:
- Szczotka do pielęgnacji wąsów
- Wykonana z agawy - jest całkowicie wegańska
- Niewielki rozmiar sprawia, że idealnie nadaje się na podróże
- Solidne wykonanie z trwałych surowców
- Producentem szczotki do wąsów są Cyrulicy
Dane techniczne
Id produktów | 3806,5379,5677,5290,5385 |
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
🎄 KUPUJ prezenty TANIEJ! U nas -20% na wszystko z kodem: SWIETA24 💥
❕ Z powodu ogromnej ilości zamówień, mogą występować 1-2 dniowe opóźnienia w wysyłce 🕰
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.