ZEW for men Wegański Kartacz do brody z naturalnym włosiem z agawy
Opis
Wegański Kartacz do brody z naturalnym włosiem z agawy ZEW for men
Szczotka do brody przygotowana specjalnie dla wegan, z naturalnym, roślinnym włosiem z agawy (tampico). Idealnie sprawdzi się przy pielęgnacji krótszego zarostu, ale równie dobrze nadaje się do rozczesywania długiej i gęstej brody. Dzięki naturalnemu włosiu pochodzenia roślinnego kartacz doskonale nadaje się dla wegan. Szczotka do brody świetnie wyczesuje włos i oczyszcza brodę z martwego naskórka. Drewniany uchwyt posiada certyfikat FSC. Jej wymiary 11,5 cm x 5,5 cm pozwalają, że dobrze leży w dłoni, a więc tym samym bezproblemowo się nią posługuje.
Nie miałeś wcześniej styczności z kartaczem?
➡️ Przeczytaj obowiązkowo nasz artykuł Kartacz do brody - jak używać?
Kartacz do brody - jak go używać?
Kartacza powinno się używać najlepiej zaraz po umyciu i dokładnym wysuszeniu brody. Nigdy nie używaj go kiedy Twoja broda jest mokra lub chociażby wilgotna. Twarda szczecina w szczotce może uszkodzić odstające po kąpieli łuski włosów i trwale je uszkodzić. Dodatkowo w takiej sytuacji wilgoć gromadzi się u nasady szczotki wraz z martwym naskórkiem, a także powoduje mocno nieprzyjemny zapach. Przyrząd trzeba dociskać na tyle mocno do ciała, aby czuć jego działanie na powierzchni skóry.
Brodę należy szczotkować od góry do dołu pod różnym kątem. Stosując kartacz do brody, bez problemu nadasz brodzie objętości oraz odpowiedni kształt. W przypadku korzystania ze szczotki do zarostu ważna jest regularność przeprowadzanych zabiegów. Codzienne używanie mocno poprawia ukrwienia skóry w okolicy zarostu. Dlatego włosy będą rosły znacznie zdrowsze, a tym samym broda będzie pełniejsza i zadbana.
Dane techniczne
Id produktów | 5815,5812,5802,5780,5778 |
Opinie o produkcie (0)
🍁 Jesienna promocja -13% "na wszystko". Wpisz kod: WRZESIEN 🍁
✨ Wszystkie koszulki dla brodaczy z kodem ODZIEJSIE aż 20% TANIEJ!
🕰 Do godziny 15:00 wysyłamy w ten sam dzień - także w soboty
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.