Suavecito Balsam do brody BEARD BALM WHISKEY BAR 43g
Opis
Suavecito Balsam stylizujący do brody BEARD BALM WHISKEY BAR
Suavecito Beard Bali Whiskey Bar to wspaniały balsam do brody od amerykańskiej marki Suavecito. Balsam wyprodukowany jest na bazie olejku rycynowego i wosku pszczelego. Ma właściwości silnie odżywiające zarost oraz stylizujące brodę - średni/mocny chwyt. Produkt do stylizacji od Suavecito tworzy na powierzchni włosa barierę ochronną, dzięki czemu broda nie jest narażona na uszkodzenia mechaniczne spowodowane warunkami atmosferycznymi. Przyjemny zapach whisky, przełamany słodką nutą powoduje, że korzystanie z balsamu do brody Suavecito jest bardzo przyjemnym doznaniem.
Szukasz wspaniałego balsamu do brody?
➡️ Zajrzyj koniecznie do Balsam do brody - jak wybrać najlepszy?
Dla kogo ten balsam?
Dla posiadaczy dłuższego zarostu lub pełnej brody, którym zależy na odżywionej i idealnie ułożonej brodzie.
Najważniejsze informacje o balsamie do brody Suavecito Beard Bali Whiskey Bar:
- Na bazie wosku pszczelego i oleju rycynowego
- Przyjemnie się rozprowadza po brodzie
- Wygodna puszka aluminiowa
- Zapach whiskey z delikatnym słodkim aromatem
- Średni do mocnego chwytu
- Ochrania brodę przed szkodliwym działaniem warunków atmosferycznych
- Wzmacnia brodę
- Producent Suavecito z USA
Sposób używania: Niewielką ilość balsamu do brody Beard Bali Whiskey Bar wybrać z puszki i rozgrzać w dłoniach. Tak przygotowany produkt wmasować w brodę i ułożyć ją według uznania.
Skład: Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Peg-8 Dilaurate, Fragrance (Parfum), Hydrogenated Castor Oil, Beeswax, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, Olea Europea (Olive) Fruit Oil, Glycine Soja (Soybean) Oil.
Dane techniczne
Id produktów | 4626, 4110, 244, 3750, 4994, 4680 |
Opinie o produkcie (0)
🍁 Jesienna promocja -15% na wszystko z kodem: JESIEN
💈 Do każdego kosmetyku marki RALLS. dodajemy próbkę ich kremu do twarzy
🕰 Do godziny 15:00 wysyłamy w ten sam dzień - także w soboty
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.