Selective Professional Maska odżywcza do włosów Artistic Flair 500ml
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Maska odżywcza do włosów Artistic Flair od włoskiej marki Selective Professional
Maska odżywcza Artistic Flair do włosów, która przeznaczona jest do systematycznej pielęgnacji włosów. Nadaje się do stosowania przy każdym rodzaju włosów. Jej gęsta konsystencja oraz bardzo wydajne opakowanie o pojemności 500 ml zapewnia trwałą i kompleksową pielęgnację. Maska do włosów w składzie zawiera kompleks kationowy, który szybko przywraca równowagę elektrostatyczną na powierzchni włosów. Pozwala to na skuteczną ochronę włosów przed ich elektryzowaniem i puszeniem się. Dodatkowo produkt ułatwia rozczesywanie oraz zapobiega przesuszaniu się włosów. W składzie znajduje się D-Panthenol, który doskonale nawilża, odżywia i poprawia ich kondycję.
Historia marki Selective Professional
Selective Professional to włoska marka profesjonalnych produktów do pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów. Dystrybuowana do salonów fryzjerskich, jest przeznaczona do użytku w codziennej pracy fryzjerów. Firma powstała w miejscowości Prato, gdzie znajdują się laboratoria Tricobiotos – producenta marki. Produkty Selective są obecne w ponad 40 krajach, natomiast na rynku polskim są dostępne od wielu lat.
Najważniejsze cechy maseczki odżywczej do włosów Selective Professional Artistic Flair:
- Kosmetyk intensywnie odżywia łuski włosów
- Zwiększa objętość włosów
- Podnosi elastyczność i sprężystość
- Wygładza i wyrównuje powierzchnię włosów
- Przywraca właściwy poziom nawilżenia
- Producentem jest włoska marka Selective Professional
Sposób użycia: Nałożyć na mokre, umyte włosy. Dokładnie rozprowadzić i pozostawić na kilka minut. Następnie spłukać.
Dane techniczne
Id produktów | 5431,5106,5255,5254,5422 |
Opinie o produkcie (0)
🎄 KUPUJ prezenty TANIEJ! U nas -20% na wszystko z kodem: SWIETA24 💥
❕ Z powodu ogromnej ilości zamówień, mogą występować 1-2 dniowe opóźnienia w wysyłce 🕰
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.