Pomada do włosów CLAY NEW Uppercut Deluxe 12g





Opis
Pomada do włosów, niski połysk CLAY NEW Uppercut Deluxe
Uppercut Deluxe New Clay to matowa pomada do włosów o gęstej konsystencji, która jednak po nałożeniu na włosy nie jest widoczna. Pozostawia naturalne, matowe wykończenie i gwarantuje mocny chwyt. Pomada jest połączeniem wosku, glinki i wazeliny i dlatego sprawia, że produkt utrzymuje się na kosmykach, zapewniając trwałą fryzurę o naturalnym wyglądzie. Pomada Uppercut Deluxe New Clay pomoże Ci stworzyć męską fryzurę odporną na czynniki zewnętrzne. Pasta jest łatwa w aplikacji i prosta do zmycia. Charakteryzuje się przyjemnym zapachem.
Wersja travel size tej pomady to idealna propozycja dla osób chcących wypróbować działanie kosmetyku, lub dla mężczyzn często podróżujących.
Szukasz fryzury męskiej dla siebie?
➡️ Zajrzyj koniecznie do Modne fryzury męskie 2022
Zalety pomady do włosów Clay Uppercut Deluxe:
- Pomada pozostawia matowe wykończenie
- Charakteryzuje się mocnym chwytem
- Pasta nie jest widoczna na włosach
- Posiada gęstą konsystencję
- Nie skleja włosów
- Bardzo duża wydajność produktu
- Ma ładny zapach
- Produkt od Uppercut Deluxe
Sposób używania: Niewielką ilość pomady Clay należy rozetrzeć w dłoniach. Następnie nałożyć równomiernie na suche włosy stylizując wedle uznania.
Skład: Aqua (Water/Eau), Cera Microcrystallina (Microcrystalline Wax/Cire Microcrystalline), Propyleneglycol, Candelilla Wax/Cire de Candelilla), Copernicia Cerifera Cera (Carnauba Wax/Cire de Carnauba), Paraffinum Liquidum (Mineral Oil, Light/Huile Minerale Legere), Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, VP/VA Copolymer, Bentonite, Tribehenin, Petrolatum, Stearic Acid, PEG-12 Dimethicone, Kaolin, Phenoxyethanol, Parfum (Fragrance), Caprylyl Glycol, Disodium EDTA, Carbomer, Sodium Hydroxide, Jojoba Esters, Cl77499/Ironoxide, Eugenol, Cinnamal, Coumarin, Linalool, Limonene, Citronellol, Chlorophyllin-Copper Complex.
Dane techniczne
Id produktów | 4962, 518, 4942, 4658 |

Opinie o produkcie






Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.