Olejek do pielęgnacji tatuaży TATTOO OIL PAPAYA Loveink





Opis
Olejek do pielęgnacji tatuaży TATTOO OIL PAPAYA Loveink
Tattoo Oil Papaya LoveInk to delikatny olejek przeznaczony do pielęgnacji tatuaży. Posiada dobrze znaną i sprawdzoną recepturę Tattoo Butter, lecz ten kosmetyk wyprodukowany został w nowym wydaniu, zapewniającym jeszcze łatwiejszą aplikację na wytatuowanej skórze. Płynny olej w szklanej butelce nakładany jest za pomocą pipety. Można używać go na co dzień, jak również przy gojeniu nowych tatuaży. Starannie dopasowany, wegański skład naturalnego oleju, wzbogacony o sok z liści aloesu spełnia wszelkie potrzeby wytatuowanej skóry. Wystarczy nałożyć cienką warstwę produktu, dokładnie ją rozsmarować, by cieszyć się natychmiastowym efektem. Olejek łatwo aplikować dzięki pipecie.
Dzięki specjalnej formule i wyselekcjonowaniu najbardziej odżywczych, naturalnych składników Twoje tatuaże zachowają blask i piękny wygląd.
Składniki aktywne w produkcie:
- Olej Shea to olej z afrykańskiego drzewa Masłosz Parka o działaniu odżywczym i regenerującym; wspiera proces gojenia się tatuażu,
- Olej z orzechów Macadamia tłoczony na zimno skutecznie łagodzi podrażnienia oraz zmiękcza skórę,
- Olej migdałowy przeciwdziała starzeniu się komórek skóry, wykazuje działanie nawilżające,
- Olej morelowy to wielka dawka witaminy A i E,
- Olej kokosowy głęboko penetruje i nawilża skórę,
Zalety olejku do tatuażu Papaya LoveInk:
- Doskonale nawilża i pielęgnuje skórę z tatuażem
- Odżywia i nadaje skórze naturalnego blasku
- Kosmetyk został przetestowany dermatologicznie
- Olejek posiada naturalny skład, bez parabenów, konserwantów oraz substancji ropopochodnych
- Wegański produkt, który nie był testowany na zwierzętach
SKŁAD: Butyrospermum Parkii Oil, Macadamia Integrifolia Dees Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Prunus Amygladus Dulcis Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Aroma.
Producent:

Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Opinie o produkcie






Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.