Masło do ciała KAWOWE Mydłostacja 180g





Opis
Masło do ciała KAWOWE Mydłostacja
Masło do ciała Kawowe od marki Mydłostacja to kosmetyk dla wszystkich zakochanych w kawie. Działa na zmysły i idealnie pielęgnuje skórę z dbałością o każdy szczegół. Olej wytłoczony z nasion kawy, który zawarty w bazie oleju kokosowego ma silne właściwości zmiękczające skórę, przeciwzapalne oraz nawilżające. Ponadto doskonale odżywia oraz likwiduje obrzęki. W składzie masła znajduje się kofeina, która wpływa na właściwości antyoksydacyjne ( zwalcza wolne rodniki i opóźnia starzenie się skóry) oraz antycellulitowe. Produkt nadaje się zatem do używania po porannym prysznicu. Pobudza, pomaga zwalczyć skórkę pomarańczową i worki pod oczami. Można go więc śmiało stosować po porannym prysznicu w celu pobudzenia, pod oczy kiedy z niewyspania lub zmęczenia, pojawiają się te okropne worki, siniaki oraz na skórę pośladków i nóg by pomóc w zwalczeniu skórki pomarańczowej.
Jak pachnie masło kawowe?
Masło posiada bardzo intensywny zapach, idealny dla wszystkich miłośników małej czarnej. Wyraźne nuty świeżo palonej kawy o poranku.
Podstawowe zalety kawowego masła do ciała Mydłostacja:
- Naturalny, prosty skład
- Bardzo wydajne
- Nadaje się do każdego typu skóry
- Poprawia elastyczność skóry
- Silnie wspomaga walkę z cellulitem i obrzękami
- Chroni skórę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi
- Pozostawia skórę miękką i nawilżoną
- Przepiękny zapach kawy
- Zawiera nierafinowane masło shea
- Obłędnie pachnie, idealny produkt dla kawoszy
- Silne właściwości odżywcze
- Wyprodukowane przez Mydłostacja z Polski
Sposób użycia: Masło kawowe od Mydłostacji cechuje kremowa konsystencja o jasno-brązowym kolorze i intensywnym zapachu świeżo palonej kawy. Wsmarowany w skórę pozostawia na niej miękką, ochronną warstwę. Bardzo szybko się wchłania.
Skład: Olej tłoczony z nasion kawy arabskiej, uwodorniony olej ( kokosowy).
INCI: Coffe Arabica Seed Oil, Hydrogenated Vegetable Oil.
PRODUCENT:


Opinie o produkcie






Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.