Lim Hair Maszynka do strzyżenia CUT LIM 8.0
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
Lim Hair Maszynka do strzyżenia CUT LIM 8.0
Profesjonalna maszynka do strzyżenia Cut Lim 8.0 wyprodukowana przez znaną na rynku hiszpańską markę Lim Hair. Firm specjalizuje się w produkcji doskonałej jakości sprzętu fryzjersko-barberskiego. Maszynka do strzyżenia utrzymana jest w modnym ostatnio stylu Vintage. Posiada metalową obudowę, która powstała w procesie odlewniczym. Dlatego będzie idealnie prezentować się w Twoim salonie fryzjerskim lub barber shopie. Wyposażona została w dźwignię On/Off z silnikiem 6000 obr. na minutę - jest gotowa nawet do bardzo ciężkiej pracy. Progresywna wysokość cięcia w zakresie 0,5 do 2,00 mm. Bateria litowa 2500 mAh zapewnia 5 godzin nieprzerwanej pracy przy pełnym naładowaniu (pełne ładowanie w 3 godziny). Jeśli zapomnisz jej naładować możesz pracować nią z przewodem zasilającym.
Jak czyścić maszynkę do strzyżenia Cut Lim 8.0?
Czyszczenie maszynki zajmuje zaledwie kilka minus i składa się na nie kilka podstawowych kroków:
- Zdemontuj ostrze maszynki do włosów (możliwe, że będziesz potrzebować śrubokrętu).
- Pędzelkiem omieć ostrze i pozbądź się pozostałych włosków (najdokładniej, jak jesteś w stanie). Postaraj się dotrzeć do wszystkich zakamarków.
- Popryskaj ostrze sprayem do dezynfekcji i nasmaruj oliwką. Wyczyszczone ostrze ponownie zamontuj
W zestawie z maszynką znajdziesz jeszcze:
- ostrze ochronne, które zapewnia bezpieczniejsze przechowywanie
- 8 metalowych nasadek (1,5mm, 3,00 mm, 4,5 mm, 6,0 mm, 10,00 mm, 13,00 mm, 16,00 mm, 19,00 mm)
- baza do ładowania maszynki
- olej do smarowania
- szczoteczka do czyszczenia
- kabel zasilający
- grzebień
Dane techniczne
Id produktów | 5166, 5165, 5070, 3378, 5340 |
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)


✂️ Kosmetyki do brody kupuj -14%. Wpisz kod: DOBRODY14
🫵 Marka Groomen zmieniła zapach w kosmetykach WIND💥
❕ UWAGA! Paczki InPost i Paczkomat24 wysyłamy także w soboty🕰
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.