Cytrusowa esencja z kwasami AHA, kwas hialuronowy Iossi 200ml





Opis
Cytrusowa acerola Iossi z kwasami AHA, kwas hialuronowy
Iossi Acerola to esencja o konsystencji olejku do twarzy. W składzie posiada kwas hialuronowy oraz niancynamid. Oba wspomagają walkę ze zmarszczkami twarzy i pomagają łagodzić podrażnienia skóry, poprawiając jej koloryt. Formuła tej esencji została wzbogacona o hydrolaz z zielonej herbaty i kwiatu lipy - które znacznie poprawiają nawilżenie skóry. Zawarty w esencji ekstrakt z aceroli to naturalne źródło witaminy C. W owocach wiśni acerola znajduje się również ok. 150 fito-składników takich jak: flawonoidy, karotenoidy, antocyjany oraz minerały. Efekt działania kosmetyku został poparty badaniami aparaturowymi po 28 dniach stosowania. Dodatkowo zawarty w esencji aceroli ekstrakt z szałwii hiszpańskiej odpowada za działanie anti-pollution chroniąc skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Posiada delikatny zapach cytrusowy.

Anti-pollution - to to znaczy?
Od niedawna możemy zaobserwować trend „anti-pollution”. Pod tym hasłem znaleźć można coraz więcej kosmetyków ochronnych. Jednym z nich jest esencja acerola od marki Iossi. Co to oznacza, że jest anti-pollution? Kosmetyki anti-pollution wzbogacone są o składniki odbudowujące warstwę ochronną skóry (np., niacynamid), zabezpieczające powierzchnię skóry przed uszkodzeniem wywołanym przez toksyczne substancje (takie jak metale ciężkie czy gazy) oraz kompleksy naprawcze ułatwiające jej detoksykację.
Jak przechowywać produkt?
Polecamy, szczególnie latem, przechowywać esencję Acerola w lodówce, w chłodnych temperaturach. W ten sposób będziesz mogła cieszyć się dłuższą trwałością produktu i zachowasz jego właściwości.

Informacje o esencji acerola od marki Iossi:
- Esencja idealnie nadaje się do niwelowania zmarszczek skóry
- Poprawia nawilżenie skóry i to aż o 45%
- Wspomaga walkę z przebarwieniami skóry
- Przeznaczony do każdego typu skóry
- Produkt ma działanie anti-pollution
- Już po pierwszym użyciu produkt pozostawia uczucie świeżości i nawilżenia
- Kosmetyk o zapachu cytrusowym, bardzo delikatnym
- Ma silne właściwości nawilżające i odżywiające skórę
- Producentem jest marka Iossi z Polski
Sposób użycia: Esencja może być używana do każdego rodzaju cery, wystarczy tylko spryskać twarz i pozostawić do całkowitego wchłonięcia. Regularne używanie esencji potrafi znacznie poprawić kondycję skóry.
Skład: Hydrolat z zielonej herbaty*, hydrolat z róży damasceńskiej*, niacynamid (witamina B3), woda, hydrolat z lipy*, hydrolat z geranium*, mleczan sodu, ferment z aceroli, ekstrakt z borówki, ekstrakt z trzciny cukrowej, ekstrakt z pomarańczy, ekstrakt z cytryny, ekstrakt z chia, proteiny ryżowe, sól dwupotasowa kwasu glicyryzynowego, ferment z rzodkiewki, ekstrakt z klonu, gliceryna roślinna, alkohol benzylowy (konserwant akceptowany przez Ecocert/Cosmos), kwas hialuronowy, kwas dehydrooctowy, olejek eteryczny z werbeny cytrynowej, kwas mlekowy, ekstrakty z zielonej herbaty, prawoślazu i lukrecji, Citral**, Geraniol**, Linalool**, Citronellol**, Eugenol**, Farnesol**
INCI: Camellia Sinensis Leaf Water*, Rosa Damascena (Rose) Flower Water*, Niacinamide, Aqua, Tilia Platyphyllos Flower Water*, Pelargonium Graveolens Flower Water*, Sodium Lactate, Lactobacillus/Acerola Cherry Ferment,Vaccinium Myrtillus Fruit Extract, Saccharum O cinarum(Sugar Cane) Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Citrus Limon (Lemon) Fruit Extract, Salvia Hispanica Seed Extract & Lactobacillus Ferment, Hydrolyzed Rice Protein, Dipotassium Glycyrrhizate, Acer Saccharum (Sugar Maple) Extract, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Glycerin, Benzyl Alcohol, Sodium Hyaluronate, Dehydroacetic Acid, Thymus Hiemalis Leaf Oil, Lactic Acid, Camellia Sinensis Leaf Extract, Althaea O cinalisRoot Extract, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Citral**, Geraniol**, Linalool**, Citronellol**, Eugenol**, Farnesol**
*składniki z upraw organicznych,
**naturalne składniki olejków eterycznych
PRODUCENT:


Opinie o produkcie






Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.