Balsam do brody BEARD SHAPER CITRUS Mr Bear Family 50ml
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Balsam do brody BEARD SHAPER CITRUS Mr Bear Family
Mr Bear Family Beard Shaper Citrus pomoże ujarzmić niesforne włoski w brodzie. W składzie posiada wyłącznie naturalne składniki. Nawilża zarost i skórę pod nim oraz pomaga zwalczyć podrażnienia i zaczerwienienia skóry. Balsam eliminuje do minimum swędzenie skóry. Przy regularnym używaniu widocznie zmiękcza zarost. Kosmetyk posiada orzeźwiający cytrusowy zapach.
Zalety balsamu Beard Shaper Citrus Mr Bear Family:
- Balsam skutecznie nawilża i odżywia zarost
- Wyprodukowany na bazie naturalnych olejków
- Przeznaczony do codziennej pielęgnacji brody
- Pomaga ujarzmić niesforne włoski
- Ma delikatną konsystencję
- Posiada świeży cytrusowy zapach
- Producentem jest Mr Br Family
Sposób używania: Odrobinę balsamu Citrus od marki Mr Bear Family rozetrzyj w dłoniach. W kolejnym kroku dokładnie wetrzyj go w zarost i skórę pod nim. Wymodeluj brodę zgodnie z życzeniami.
Skład: Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Cera Alba, Sodium Polyitaconate, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Lanolin Cera, Hamamelis Virginiana Leaf Water, Carthamus Tinctorius Seed Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Sorbitan Oleate Decylglucoside Crosspolymer, Parfum, Argania Spinosa Kernel Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Panthenol, Arachidyl Alcohol, Arachidyl Glucoside, Behenyl Alcohol, Tocopherol, Xanthan Gum, Citrus Limon Peel Oil, Citrus Aurantium Bergamia Fruit Oil, Citrus Grandis Peel Oil, Aniba Rosaeodora Wood Oil, Limonene, Linalool, Citral, Geraniol, Alcohol, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Benzyl Benzoate, Dehydroacetic Acid, Acacia Senegal Gum, Lactic Acid.
Producent:

Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)


🥰 Z okazji WALENTYNEK kupuj z rabatem 14%. Wpisz kod: LOVE2025
🎁 Sprawdź nasze ceny na olejki do brody PRORASO! 💥
❕ UWAGA! Paczki InPost i Paczkomat24 wysyłamy też w soboty🕰
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.