4szpaki cukrowy peeling scrub świerk cynamon 250ml
Opis
Mydlarnia Cztery Szpaki cukrowy peeling scrub świerk i cynamon
Peeling cukrowy o przepięknym zapachu drzewno korzennym. Mocno wyczuwalne nuty świerku, goździków oraz cynamonu. Jest to jeden z lepszych produktów na okres jesienno-zimowy. Umili każdą kąpiel i spowoduje, że Twoje ciało będzie ci wdzięczne za odrobinę luksusu i przyjemności. Peeling świetnie złuszcza martwy naskórek. Peelingowanie ciała pomaga odzyskać jędrność, elastyczność i gładkość. Skutecznie także poprawia krążenie krwi. Masaż pielęgnacyjny wraz z peelingiem świerk cynamon to odprężenie dla całego ciała. Zastosowana niewielka ilość olejku eterycznego z cynamonu może nieco podrażnić skórę, która jest bardzo wrażliwa.
Podstawowe informacje o peelingu świerk cynamon:
- Jest to peeling cukrowy
- Powstał na bazie naturalnych surowców
- Wyróżnia się przepięknym leśnym aromat z cynamonem
- Skutecznie oczyszcza ciało
- Usuwa martwy naskórek
- Pojemność opakowania to 250 ml
- producent: Mydlarnia Cztery Szpaki
Sposób używania: Nałóż peeling na dłonie przy użyciu załączonej szpatułki. postaraj się zrobić to tak, żeby woda nie dostała się do słoiczka. intensywnie wmasuj w całe ciało, a następnie zmyj ciepłą wodą. peeling pozostawi na Twojej skórze warstwę ochronną. Produkt skomponowany ze składników mających właściwości rozgrzewające oraz intensywnie peelingujące. Mogą one powodować zaczerwienienia skóry. Nie stosuj kosmetyku na twarz.
Skład / Ingredients: Sucrose, Butyrospermum Parkii Butter, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Eugenia Caryophyllus Flower Powder, Illite, Vitis Vinifera Seed Oil, Juglans Regia Shell Powder, Glycerin, Picea Mariana Leaf Oil, Tocopheryl Acetate, Euphorbia Cerifera Cera, Kaolin, Cinnamomum Zeylanicum Bark Oil, Limonene*, Citral*, Benzyl Benzoate*, Cinnamyl Alcohol*, Cinnamal*, Eugenol*, Linalool*, D-Limonene*.
*składowe naturalnych olejków eterycznych.
Dane techniczne
Id produktów | 4556, 2018, 4422, 3914 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.